Peter1986 #1 Lösvirkesbyggare · Värmland · 295 inlägg 2 maj 2020 14:31 Peter1986 Lösvirkesbyggare Värmland 295 inlägg 2 maj 2020 14:31 #1 Hej, Gjorde en 3D scan av mitt hus för att modellera in kommande garage. Mest kul att kunna se helheten innan bygget påbörjas Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #garagebygge
Hej, Gjorde en 3D scan av mitt hus för att modellera in kommande garage. Mest kul att kunna se helheten innan bygget påbörjas Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
LoweW #2 Medlem · 793 inlägg 13 maj 2020 08:17 LoweW Medlem 793 inlägg 13 maj 2020 08:17 #2 Najs! Vilket program? Använde du drönare också?
Peter1986 #3 Lösvirkesbyggare · Värmland · 295 inlägg 13 maj 2020 09:59 Peter1986 Lösvirkesbyggare Värmland 295 inlägg 13 maj 2020 09:59 #3 Scannat med Trimble x7, sen efterbearbetning i Recap för att använda Inventor, där jag ritat garaget. Ingen drönare
Scannat med Trimble x7, sen efterbearbetning i Recap för att använda Inventor, där jag ritat garaget. Ingen drönare