Hej!
Jag är ny på detta forumet och hoppas att det är OK att göra lite reklam (om man samtidigt sprider nyttig information till husägare)?
Jag och mitt team jobbar för att demokratisera 3D teknik och hjälpa till med att få bort 2D ritningar nu när dom inte längre behövs. Finns det någon här som har provat Apples nya LiDAR scanners? Skulle gärna vilja höra vad ni tycker i så fall.
Mer information om oss finns i den bifogade videon och på vår hemsida www.LiDAR3D.io
Jag är ny på detta forumet och hoppas att det är OK att göra lite reklam (om man samtidigt sprider nyttig information till husägare)?
Jag och mitt team jobbar för att demokratisera 3D teknik och hjälpa till med att få bort 2D ritningar nu när dom inte längre behövs. Finns det någon här som har provat Apples nya LiDAR scanners? Skulle gärna vilja höra vad ni tycker i så fall.
Mer information om oss finns i den bifogade videon och på vår hemsida www.LiDAR3D.io
Verkar väldigt intressant.
Tänkte själv prova med 3D Scanner App till våren och se om jag kan få in.hela tomten/huset i ett format som går att exportera till Sketchup så att man kan vrida och vända på sin tomt
Tänkte själv prova med 3D Scanner App till våren och se om jag kan få in.hela tomten/huset i ett format som går att exportera till Sketchup så att man kan vrida och vända på sin tomt
Det går alldeles utmärkt ☺️ 3D Scanner App exporterar DAE format som du kan importera direkt till SketchUp.P petersthlm skrev:
Lycka till!
Kolla gärna in vår youtube kanal för flera videos om ämnet: https://youtube.com/channel/UCYBVkV6JkUyw4cit7MrsG9w
Klicka här för att svara