Vi har en 310Pfigther som fungerar bra. Sedan vi kopplade den mot en ackumulatortank som värms med ved alt sol så har vi haft elpatonen avstängd. Men då jag försöker koppla styrningen av laddomaten som reglerar hämtning av varmvatten från ackumulatorkretsen via styrpanelen (nr11) inne i 310P enligt anvisningarna som medföljer dockningssatsen så börjar problemen.

Istället för att styra laddomaten så startar elpatronen direkt (även om elpatronen är blockerad i figtherns program). Har försökt se om sladdarna på styrkortet är felkopplade men hittar inget fel. Någon som har tips eller erfarenhet av liknande?

mvh

Richard C//Kungsbacka
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.