P
Köpte en rulle men behövde bara 1,5 meter. 200kr för resten av rullen.
 
Forumet har ju en speciell "avdelning" för köp och sälj annonser. Borde ju vara bättre att annonsera ut brandmattan där än under "ventilation" tråden.
 
  • Gilla
Peter_K
  • Laddar…
P
Lägger den där också.
 
P
Såld!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.