Hej,
Jag har hittat en skena för spotlights av sk. "3-fas"-modell. Verkar väldigt fiffigt då man kan koppla 3 olika dimmers till denna och styra 3 olika grupper av spotlights separat.
I taket har jag "vanlig el" som kommer ut. En plus, en minus och en jord.
Måste jag dra nya kablar för att installera denna skena?
Har någon tips om var jag köper en bra/billig 3-fas-skena?
Har någon något bra tips om en bra hemsida med snygga spotlights (som passar till denna skena)?