240 729 läst ·
642 svar
241k läst
642 svar
29 år, saknar erfarenhet och ska renovera hus!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Arbetsbord har jag generellt sett blivit mycket bättre att använda. Det spar otroligt med energi och resulterar ofta i att man blir lite noggrannare för att det inte är så omständigtmaah skrev:
Arbetsbord ftw!
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Kul med fler 29 åringar med full verktygsuppsättning. Mina jämnåriga sitter med Ikeas verktygssats eller motsvarande. Hur klarar de sig, dags att släppa duplot och komma ur leklådan
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Och jag har till och med hunnit bli 31 år sen jag startade tråden. Men så har jag gjort ett tredje barn och brutit en del ben pga cykling också. Därför det tagit lite tidR Robert Gladh skrev:
Flest verktyg när man dör vinner. Och med tanke på alla sjukdomar man kan drabbas av så gäller det att ligga på topp tidigt
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Hultafors och Makita har blivit min svaghet. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dem? 
Hur som helst fick flickorna åka till farmor idag och pöjken som ska bli en redig karl fick stanna hemma med far (jag alltså) och snickra (skruva ikeastommar).
Hur som helst fick flickorna åka till farmor idag och pöjken som ska bli en redig karl fick stanna hemma med far (jag alltså) och snickra (skruva ikeastommar).
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Och i mitt snea hus känns det som att jag kan skippa vattenpasset helt och ögonmåtta