Till GU10 använder man inte något drivdon! Det är inbyggt i Led lampan.
Man drar tändtråd ( orange eller vit) samt blå nolla, alla armaturer kopplas parallellt.
Det enda man bör tänka på är maxeffekt per slinga.
Men idag är det ingen som sätter i 50W halogen i en GU10 för då blir det varmt, utan LED typ Dim to warm.
I armaturen du länkar till ingår inte lampor.
Dimmer kan placeras valfritt i elcentral eller bak manöverdon.
Jag rekommenderar Plejd med vridratt. Många gånger bättre och naturligt handhavande än återfjädrande brytare.