659 läst ·
3 svar
659 läst
3 svar
20-sekundersgränsen för sökning
Hej!
Jag märkte just att någon i administrationen har tagit bort gränsen som gör att man måste vänta 20 minuter mellan sökningar. Bra jobbat, det var efterlängtat!
Tänkte bara att ni skulle få höra att nån märker när ni gör nåt bra.
Även om jag misstänker att det var ett tag sen, har inte sett varningen på länge.
Jag märkte just att någon i administrationen har tagit bort gränsen som gör att man måste vänta 20 minuter mellan sökningar. Bra jobbat, det var efterlängtat!
Tänkte bara att ni skulle få höra att nån märker när ni gör nåt bra.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tack cheetah1, det värmer! Ja, 20-sekunders gränsen för sökning togs bort den 5 februari. http://www.byggahus.se/forum/vaermepumpar/139111-en-aerlig-kalkyl.html.
Det finns sätt kringå sådana begränsningar, ex;
Googla på:
sökord site:www.byggahus.se
Som genomsöker www.byggahus.se efter sökord.
Klicka på avancerad sökning och fyll i det du letar efter.
Ofta är det bättre att söka via Google än de sökfunktioner som finns inbyggda i siten.
Googla på:
sökord site:www.byggahus.se
Som genomsöker www.byggahus.se efter sökord.
Klicka på avancerad sökning och fyll i det du letar efter.
Ofta är det bättre att söka via Google än de sökfunktioner som finns inbyggda i siten.
Jag använder funktionen "Senaste inläggen", vilket blir lite svårt att åstadkomma med en googlesökning, tyvärr. Jag har funktionen som ett bokmärke i bokmärkesfältet, och problemet var tillexempel om man råkade klicka två gånger i snabb följd på knappen, eller om man råkar klicka på den i fel flik, sen klickar på bakåt och försöker klicka på den i en annan flik..SvenD skrev:
Men nu är problemet borta!
Klicka här för att svara