Jag la en beställning på kanske 20poster, räknar med att det kommer på måndag. Dyraste var en tormek japansten, Classe verkar redan med normalpriset vara billigast i världen på den och den hittar man aldrig på rea annars. Frugan fick även med lite trädgårdsgrejor som redan stod på köplistan.

ja fick ingen rabatt på 100 kr när ja beställde från sidan... kryssade du i nått eller

Alfredo skrev:
Detta är omnämnt i en annan tråd men det tål att upprepas. Rabatten gäller även presentkort! Korten är giltiga i tio år, så att rean bara gäller till den 29/4 är ju enkelt att kringgå. :D
Idag kom presentkorten hemlevererade till dörren. Fraktfritt och med 20 procent rabatt, precis som utlovat med andra ord.

Prova nu att beställa lite nya saker med 20% rabatt och pröjsa med presentkorten... :)

gasto skrev:
ja fick ingen rabatt på 100 kr när ja beställde från sidan... kryssade du i nått eller

Hej!
Bland lapparna som man fick med i paketet fanns rabatten. Jag fick i alla fall 3 a-4 sidor med i min första beställning. 1 retursedel, 1 kvitto\garanti och 1 en beställning. På lappen som hette "beställning" fanns rabattkoden med. Det kan nog vara rätt lätt att missa den om man inte kollar på papperna.

MMR skrev:
Prova nu att beställa lite nya saker med 20% rabatt och pröjsa med presentkorten... :)
Undrar om ens jag är så girig så jag har mage till det...:rolleyes: Hur som helst är jag tveksam till om presentkorten går att använda i webshopen.

Locos skrev:
Hej!
Bland lapparna som man fick med i paketet fanns rabatten. Jag fick i alla fall 3 a-4 sidor med i min första beställning. 1 retursedel, 1 kvitto\garanti och 1 en beställning. På lappen som hette "beställning" fanns rabattkoden med. Det kan nog vara rätt lätt att missa den om man inte kollar på papperna.
Tack! Ja den var lätt att missa!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.