8 204 läst ·
21 svar
8k läst
21 svar
20% Rabatt och Fri Frakt hos Clas Ohlson
Jag la en beställning på kanske 20poster, räknar med att det kommer på måndag. Dyraste var en tormek japansten, Classe verkar redan med normalpriset vara billigast i världen på den och den hittar man aldrig på rea annars. Frugan fick även med lite trädgårdsgrejor som redan stod på köplistan.
Idag kom presentkorten hemlevererade till dörren. Fraktfritt och med 20 procent rabatt, precis som utlovat med andra ord.Alfredo skrev:
gasto skrev:
Hej!
Bland lapparna som man fick med i paketet fanns rabatten. Jag fick i alla fall 3 a-4 sidor med i min första beställning. 1 retursedel, 1 kvitto\garanti och 1 en beställning. På lappen som hette "beställning" fanns rabattkoden med. Det kan nog vara rätt lätt att missa den om man inte kollar på papperna.
Tack! Ja den var lätt att missa!Locos skrev:Hej!
Bland lapparna som man fick med i paketet fanns rabatten. Jag fick i alla fall 3 a-4 sidor med i min första beställning. 1 retursedel, 1 kvitto\garanti och 1 en beställning. På lappen som hette "beställning" fanns rabattkoden med. Det kan nog vara rätt lätt att missa den om man inte kollar på papperna.
Klicka här för att svara