8 203 läst ·
21 svar
8k läst
21 svar
20% Rabatt och Fri Frakt hos Clas Ohlson
Sida 1 av 2
Såg detta idag, och rabatten gäller även på redan nedsatta priser.
Tänkte att någon här kanske kan dra nytta av det.
http://www.clasohlson.se
Tänkte att någon här kanske kan dra nytta av det.
http://www.clasohlson.se
Detta är omnämnt i en annan tråd men det tål att upprepas. Rabatten gäller även presentkort! Korten är giltiga i tio år, så att rean bara gäller till den 29/4 är ju enkelt att kringgå. 
Ja, hade varit spännande om man kunde köpa ett presentkort, och sedan betala med presentkort via webben...Alfredo skrev:
Dvs 20% på 20%... nästan gratis
Men lyckades du beställa?
Nja, så fungerar det väl inte riktigt med en tidsbegränsad rea. Har du beställt en vara till ett visst pris, fått en orderbekräftelse och betalt så går knappast priset upp bara för att tiden för erbjudandet gått ut innan varan hunnit levereras. Det skulle vara orimligt.MMR skrev:
Jag passade på och beställde en komressor härmomdagen och fick beskedet när betalningen skulle ske att varan var slut och skulle levereras i slutet på maj trots att varan fortfarande fanns i lager enligt hemsidan. Fick sedan ett nytt orderbesked att varan kommer att levereras i mitten på maj och en stund senare kommer ett mail att varan är skickad. Snurrigt värre
Ja det är klart, har man betalt och fått en orderbekräftelse så är ju leveransdatumet ointressant. Vad jag menar är att hinna få sitt presentkort man just köpt med 20% rabatt och sen köpa nya saker till 20% rabatt med. Jag tror det finns en anledning till att de inte har kvar presentkort på hemsidan...
Husägare
· Västernorrland
· 287 inlägg
Nu verkar de ha förlängt rean till 2 maj, så de som väntar på presentkort kanske hinner få det på måndag och superfynda? 
Sent from my LT26i using Tapatalk
Sent from my LT26i using Tapatalk
Man får även en rabattkod när man gör sin första beställning. Jag köpte en vara för 69:- första gången sen fick jag rabatt med 100:- om jag handlade för 1000:-. Så på min andra beställning fick jag nästan 30% rabatt. Att det är fraktfritt gör också lite...