8 533 läst ·
9 svar
9k läst
9 svar
20 cm hylla i kök
Är det någon som har nåt bra tips på var man kan köpa en 20 cm bred, 70 cm hög hylla som jag ska ha i köket. Ikea har ju en variant med lådor och vin-förvaring, men jag är mer på jakt efter en modell där jag kan ställa en del kokböcker.
Tackar på förhand.
Tackar på förhand.
Är det en "frihängande" hylla du är ute efter eller ska den petas in i ett 20 cm "hål" i befintlig köksinredning??
Vilket material är du isf. ute efter (tex. träslag som matchar bef. skåp)eller kan du använda "vadsomhelst"?
//Christina.
Vilket material är du isf. ute efter (tex. träslag som matchar bef. skåp)eller kan du använda "vadsomhelst"?
//Christina.
Den ska petas in i ett 20cm hål, mellan väggen och första skåpet. Köket är vitt men det spelar nog ingen roll vilken färg, ser kanske häftigt ut om den går i ett annat material/färg.
/Mattias
/Mattias
Det låter väl som en jättebra idé, IKEA`s finns ju dessutom i diverse olika "träslag"/färger så då är det ju bara att välja det som ser bäst ut och priset är nog också svårslaget.co skrev:
I annat fall så finns det väl andra kökstillverkare som kan tillhandahålla liknande utseende men troligtvis inte liknande pris
//Christina.
Jag håller med. (att jag inte tänkte på det). Gör nog så eller om jag känner mig jättehändig så snickar jag ihop nåt själv.
Tack för tipsen.
Tack för tipsen.
Enligt IKEA-kökskatalogen från 2004 så finns den i :co skrev:
-Vit
-Ask/ljusgrå
-Björk
-Bok
-Mellanbrun
-Furu
-Ek
Nu rensar dom iof. rätt friskt men allt utom vitt kan de väl inte ha tagit bort på en gång
//Christina.
Klicka här för att svara