Hej ska till & installera en ackumulator tank till min kombipanna (Parca Norrhammar 3000 79á). Undra om någon har sett en skiss på hur rören går i pannan, har nämligen 2st rör i botten av den & vet inte vilken av dom ja ska koppla in mig på ?



Mvh:Kim

 
Staffans2000
Hej.
Det går säkert lika bra med vilket som.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.