P
Är någon stor hantverkarmässa ( World of concrete ) just nu i landet "overthere" där Makita lanserade detta monster till batteri cirkelsåg.. eller så kallad worm drive saw som dem kallas på amerikanskat!

Läste även att folk spekulerar där om Makita ska släppa riktigt stora batterier iomed att det är så mycke utrymme under de 6ah som redan sitter där. nåväl tiden fårutvisa!

• Person håller en Makita worm drive cirkelsåg på en hantverkarmässa.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Person håller en Makita cirkelsåg vid en hantverkarmässa.
    Skapa konto
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Bau i Tyskland börjar nu och det är väl en hyffsat stor mässa vad jag förstått.

pleqtiz skrev:
Är någon stor hantverkarmässa ( World of concrete ) just nu i landet "overthere" där Makita lanserade detta monster till batteri cirkelsåg.. eller så kallad worm drive saw som dem kallas på amerikanskat!

Läste även att folk spekulerar där om Makita ska släppa riktigt stora batterier iomed att det är så mycke utrymme under de 6ah som redan sitter där. nåväl tiden fårutvisa!
Noterar att de har byggt den med klingan på vänster sida om motorn. Jag har alltid tyckt att det har varit avigt att ha den på höger sida.

P
lite nyheter . skottkärran verkar intressant :rolleyes:, skall drivas på 2st 18v batteri, om den har borstlös motor i hjulet vet jag inte..

• En Makita 18V borstlös motor som fästs på ett verktyg, mot suddig bakgrund som antyder en verkstad.
    Skapa konto
  • En hand håller en batteridriven elektrisk skruvdragare med schematisk inre illustration.
    Skapa konto
  • Makita-batteridriven laserinstrument med två synliga 18v batterier, designad för precision i byggprojekt.
    Skapa konto
  • Batteridriven Makita skottkärra med robust hjul och två 18V batterier.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.