Halloj. Vill bara dela med mig av mitt och min kära frus projekt. Vi rev ett gammalt kontor/ entré och gjorde om till badrum. Fortsatte rev även väggen mellan vardagsrum och kontor. Blev nya golv o hela vardagsrummet, ny vägg intill badrum. Nya avlopp i huset från badrum och ut till brunn,samt vatten in. Badrummet är gjort av firma så får bara ge min fru eloge för val av material till badrummet. Väggen reglade vi om och satte osb samt gips, spackel o målning själva. Första projekt vi dragit igång sedan vi blev husägare i mars 2021. Tog 4 veckor allt som allt. Sista bilden är från badrum i källaren som vi inte va så taggade på att fortsätta använda längre. Nu tar vi det lungt till nästa år när nya renoveringsplaner väntar.

Mvh

• Nyligen renoverat badrum med marmormönstrade kakelväggar, vita golvplattor och svart badrumsmöbel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyligen renoverat badrum med vita marmorliknande kakelväggar, svart skåp och rund spegel.
    Skapa konto
  • Nyligen renoverat badrum med marmorliknande kakel, glasduschkabin och modern handfatsskåp.
    Skapa konto
  • Renoverat badrum med marmormönstrade kakelplattor, svart kommod och spegel.
    Skapa konto
  • Nyrenoverat vardagsrum med trägolv och en vit TV-möbel med högtalare, inrett med grå soffa och svart fotpall.
    Skapa konto
  • Renoveringsprojekt med vägg som delvis rivits ner, exponerade reglar och trägolv.
    Skapa konto
  • Gammalt badrum med svart toalettstol, vit badkar och duschdraperi på golvet, innan renovering.
    Skapa konto
  • Gilla
ådal och 8 till
  • Laddar…
Snyggt!
...och på fyra veckor är imponerande.

• Gilla
Husärlivet
  • Laddar…
P-plats P-plats skrev:
Snyggt!
...och på fyra veckor är imponerande.
Får tacka hantverkarna. Men jag är med imponerad. Inte en enda av hantverkarna var varken sen eller sjuk någon dag. Kul när det går så bra.

• Gilla
Richard Beiron och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.