Hej jag har en troligtvis trivial fråga att svara på.
Jag har 16A i mitt mätarskåp. Jag har en byggcentral med 32A ingång.
Är det bara att se till att få en 432-handske på kabeln som dras från skåpet och då fungerar centralen (förutom 32A trefasutgången?) eller behöver jag skaffa ny byggcentral?