Nu när vi bygger om i köket så kommer vi bygga in kyl och frys i väggen. Vi har ett djup på 110cm och en bredd på 160 cm. Vi betalar gärna några kronor extra för kombinationen. Vi önskar också kallvatten och is. Vad tror panelen ? Kom med tips kära byggvänner. Mvh martin