C cameljointen #1 Medlem · 500 inlägg 28 mar 2008 14:42 cameljointen Medlem 500 inlägg 28 mar 2008 14:42 #1 Någon som lagt in 14mm furugolv? Hur var det att lägga och hur beter det sig med tiden?