P
ThomasLindgren skrev:
Wago:
[länk]

Förgreningskontakterna får inte plats i ett 20mm VP-rör. Jag uppskattar storleken till 3x7cm, kanske lite större.
Tackar igen!
Jag förstår att du gjort något liknande som jag skall göra, har du lite bilder på hur du gick till väga och hur resultatet blev, det hade varit kanon att se!!

MVH

Dadde skrev:
Tackar igen!
Jag förstår att du gjort något liknande som jag skall göra, har du lite bilder på hur du gick till väga och hur resultatet blev, det hade varit kanon att se!!
Håller på med belysningen i badrummet, inget klart ännu dock.

P
Planerar vidare efter midsommarhelgen och ar funderat lite. Spottarna jag vill ha http://www.elbutik.se/product.html?product_id=133397&search_page= måste de monteras i aparatdoser? Jag har ju redan ett gipstak och kommer sänka det 2,5cm plus takgips 13mm alltså 3,7cm och spottarnas inbyggnadsmått är 2cm alltså blir det ca 1,7cm ovan spotten (till det gamla gipstaket). Anledningen att jag börjat tänka på det är att jag inte hittat några apparatdoser som bara är 2,5cm som skulle få plats mellan det gamla och nya gipstaket.

Tack på förhand/

Nej de behöver inte monteras i apparatdosor. De är dessutom så smala att de nog inte ens kan monteras i apparatdosor, och om de passar så finns det risk att kanten på apparatdosan kommer synas då ringen inte är speciellt bred.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.