StyrmanBerg skrev:
Tror det blir svårt att spela lite halvintresserad och försöka pruta när man säger att man kör ner från Sverige för att hämta...=)

Det ser ut som en trevlig liten samling det där, hade ju varit en bra start om man vill gå ner sig i "träsket". Tyvärr tror jag min kära flickvän hade mördat mig om jag köpt den samlingen, och som död har man ju begränsad nytta av verktygen.
näää.... flest grejer när man dör vinner!
Du skulle bli en ikon eller tom en martyr om något sådant skulle hända.:D

Mikael_L
Första martyren i sekten...

Hör bara hur bra det låter. :D

Det är ju bara halva priset jämfört med en medelålderkris-HD... Jag tänkte bara fila lite på argumenten. Synd att man inte har plats för paketet.

Nimajneb skrev:
...
borde det inte även vara smartare att sälja maskinerna styckvis....??
Nja, styckvis så blir det nog inte å mkt mer än 80000 räknat mellan tummen å pekfingret.

Daniel_N skrev:
Jag har en ny plan - ett PM med denna tråd till cheesus, och sen när han kör förbi Skåne på väg upp motor Dalarna med prylarna så bjuder jag honom på kaffe och köper MFS, lite frässtål och andra godbitar billigt av honom;)

Hm...hur blev jag inblandad i detta????

Hör inget...ser inget och törs inte klicka på länken!

Haha....jag hade bara en känsla för att det skulle kunna vara en affär som skulle kunna locka dig:) Jag har fortfarande inte glömt bort vem det var som handlade 1000 (tusen) kubikmeter virke;)

Tror nog du är rätt man för att ordna ett bra pris med tysken också;)

Men du har väl lastbil Cheesus, så du kan åka ner dit, pruta, köpa, lasta på och sen åka genom landet via Daniel, mig och Mattias mfl. och leverera till ett lämpligt pris?

Okej okej okej.

Men den här gången avstår jag faktiskt. Hur korkat det än är att göra det. Jag har det jag behöver tror jag....

För tillfället iaf. Är less på bygge nu. Ska aldrig mer i hela mitt liv spika...aldrig skruva...hm. Kanske inte riktigt så men jag börjar bli bekväm med att ha tre hantverkare som gör allt det där.

Fast å andra sidan...hur långt ner i tyskland???

StyrmanBerg skrev:
Tror det blir svårt att spela lite halvintresserad och försöka pruta när man säger att man kör ner från Sverige för att hämta...=)

Det ser ut som en trevlig liten samling det där, hade ju varit en bra start om man vill gå ner sig i "träsket". Tyvärr tror jag min kära flickvän hade mördat mig om jag köpt den samlingen, och som död har man ju begränsad nytta av verktygen.
mjo men tyskland finns det ju öl och bilar i med så man kan väl liksom råka ta det "på vägen" hehe

Du kan ju faktiskt pruta redan på hemmaplan. Prylarna är ju upplagda som en "best offer"-annons. Släng ett skambut vettja, jag kan hänga med och dricka pilsner i Tüskland. Min fru tyckte dock att det var lite tråkigt att slänga besparingarna på Festoolprylar så jag få nog tyvärr avstå dem.

Är dessa prylarna kvar fortfarande? eller bara jag som inte kan tyska nog för att se att dom ä sålda?

sålt för begärt pris

Aha vad synd men tack för svaret Bejamin

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.