3 319 läst ·
27 svar
3k läst
27 svar
100k Festool till salu?!?!
näää.... flest grejer när man dör vinner!StyrmanBerg skrev:Tror det blir svårt att spela lite halvintresserad och försöka pruta när man säger att man kör ner från Sverige för att hämta...=)
Det ser ut som en trevlig liten samling det där, hade ju varit en bra start om man vill gå ner sig i "träsket". Tyvärr tror jag min kära flickvän hade mördat mig om jag köpt den samlingen, och som död har man ju begränsad nytta av verktygen.
Du skulle bli en ikon eller tom en martyr om något sådant skulle hända.
Daniel_N skrev:
Hm...hur blev jag inblandad i detta????
Hör inget...ser inget och törs inte klicka på länken!
Haha....jag hade bara en känsla för att det skulle kunna vara en affär som skulle kunna locka dig
Jag har fortfarande inte glömt bort vem det var som handlade 1000 (tusen) kubikmeter virke
Tror nog du är rätt man för att ordna ett bra pris med tysken också
Tror nog du är rätt man för att ordna ett bra pris med tysken också
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Men du har väl lastbil Cheesus, så du kan åka ner dit, pruta, köpa, lasta på och sen åka genom landet via Daniel, mig och Mattias mfl. och leverera till ett lämpligt pris?
Okej okej okej.
Men den här gången avstår jag faktiskt. Hur korkat det än är att göra det. Jag har det jag behöver tror jag....
För tillfället iaf. Är less på bygge nu. Ska aldrig mer i hela mitt liv spika...aldrig skruva...hm. Kanske inte riktigt så men jag börjar bli bekväm med att ha tre hantverkare som gör allt det där.
Fast å andra sidan...hur långt ner i tyskland???
Men den här gången avstår jag faktiskt. Hur korkat det än är att göra det. Jag har det jag behöver tror jag....
För tillfället iaf. Är less på bygge nu. Ska aldrig mer i hela mitt liv spika...aldrig skruva...hm. Kanske inte riktigt så men jag börjar bli bekväm med att ha tre hantverkare som gör allt det där.
Fast å andra sidan...hur långt ner i tyskland???
mjo men tyskland finns det ju öl och bilar i med så man kan väl liksom råka ta det "på vägen" heheStyrmanBerg skrev:Tror det blir svårt att spela lite halvintresserad och försöka pruta när man säger att man kör ner från Sverige för att hämta...=)
Det ser ut som en trevlig liten samling det där, hade ju varit en bra start om man vill gå ner sig i "träsket". Tyvärr tror jag min kära flickvän hade mördat mig om jag köpt den samlingen, och som död har man ju begränsad nytta av verktygen.
Du kan ju faktiskt pruta redan på hemmaplan. Prylarna är ju upplagda som en "best offer"-annons. Släng ett skambut vettja, jag kan hänga med och dricka pilsner i Tüskland. Min fru tyckte dock att det var lite tråkigt att slänga besparingarna på Festoolprylar så jag få nog tyvärr avstå dem.
Är dessa prylarna kvar fortfarande? eller bara jag som inte kan tyska nog för att se att dom ä sålda?
Aha vad synd men tack för svaret Bejamin
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
