P
Uj...han var ju värre än mig!
 
Det verkar väldigt snurrigt....många av maskinerna är ju inte använda. Men så har han hunnit snickra till 2 st sysports (och köpt 1 - bara det! den mest sjukt prissatta festool-prylen av alla kanske). Och nu skall allt säljas? Skumt.

Men man kan köpa allt för 10K euro....det blir mycket festool för pengarna det...
 
Död?
Konkurshot?
Ny kvinna?
Trädammallergi?
Ska köpa Bosch i stället?

Det bevingade uttrycket "Bra verkyg gör halva jobbet, köp dubbla uppsättningar" verkade inte fungera.

Givetvis bara spekulationer.

Protte
 
Jag tror det är Bosch han ska köpa - kom på att han behövde rejäla grejor:)
 
Tur att det är endast för avhämtning. Annars hade det varit frestande att köpa hela klabbet, ta godbitarna och sälja resten på blocket. Förmodligen med förtjänst.
 
ACME skrev:
Uj...han var ju värre än mig!
Du hade väl använt dina maskiner innan du sålde dem? Behöll du förresten pendelhuvsågen?
 
Mikael_L
Är du ingen stjärna längre ACME ... ;) :p
 
mattiasp skrev:
Tur att det är endast för avhämtning. Annars hade det varit frestande att köpa hela klabbet, ta godbitarna och sälja resten på blocket. Förmodligen med förtjänst.
Funderade lite i de banorna också. Men min plan faller lite på att jag förmodligen bara hade sålt sysporten och kanske 1 TS55a på blocket - hade nog varit svårt att skiljas från resten;)
 
Mikael_L
Men kom igen nu, för 100k får du ju bara en begagnad Skoda med halvhyfsade däck. :D
 
Jag har en ny plan - ett PM med denna tråd till cheesus, och sen när han kör förbi Skåne på väg upp motor Dalarna med prylarna så bjuder jag honom på kaffe och köper MFS, lite frässtål och andra godbitar billigt av honom;)
 
Redigerat:
P
mattiasp skrev:
Du hade väl använt dina maskiner innan du sålde dem? Behöll du förresten pendelhuvsågen?
Jovisst. Jag tänkte mer på omfattningen av hans Festoolinköp.
Edit; Ja, pendelhuvsågen åkte med i paketet. Det kommer jag kanske ångra den dagen då min Hitachi ger upp...


Mikael_L skrev:
Är du ingen stjärna längre ACME ... ;) :p
Näe.. tröttnade på den. Nu är jag bara läskig.
 
Redigerat av moderator:
9 timmars körning från Malmö....
2 man klarar en ToR på 24 timmar lätt.
jameeeen är man sugen...........
får man plats med allt i en kombi med nedfällt baksäte...????
 
Hehe vill ha!!
Ngn som har en uppfattning om marknadsvärde? en hundring låter ju inte avskräckande direkt men däremot det där med tyskan för pruta vill maN ju göra ;)
 
Tossegubbe skrev:
Hehe vill ha!!
Ngn som har en uppfattning om marknadsvärde? en hundring låter ju inte avskräckande direkt men däremot det där med tyskan för pruta vill maN ju göra ;)
Tror det blir svårt att spela lite halvintresserad och försöka pruta när man säger att man kör ner från Sverige för att hämta...=)

Det ser ut som en trevlig liten samling det där, hade ju varit en bra start om man vill gå ner sig i "träsket". Tyvärr tror jag min kära flickvän hade mördat mig om jag köpt den samlingen, och som död har man ju begränsad nytta av verktygen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.