3 319 läst ·
27 svar
3k läst
27 svar
100k Festool till salu?!?!
Sida 1 av 2
Hur kan man göra något sådant som att bygga upp en Festool verkstad för nästan 200.000kr och sedan sälja av allt efter några månader?
http://cgi.ebay.de/Festool-komplett...euge?hash=item1e5850b83e&_trksid=p3286.c0.m14
borde det inte även vara smartare att sälja maskinerna styckvis....??
http://cgi.ebay.de/Festool-komplett...euge?hash=item1e5850b83e&_trksid=p3286.c0.m14
http://cgi.ebay.de/Festool-komplett...euge?hash=item1e5850b83e&_trksid=p3286.c0.m14
borde det inte även vara smartare att sälja maskinerna styckvis....??
http://cgi.ebay.de/Festool-komplett...euge?hash=item1e5850b83e&_trksid=p3286.c0.m14
Det verkar väldigt snurrigt....många av maskinerna är ju inte använda. Men så har han hunnit snickra till 2 st sysports (och köpt 1 - bara det! den mest sjukt prissatta festool-prylen av alla kanske). Och nu skall allt säljas? Skumt.
Men man kan köpa allt för 10K euro....det blir mycket festool för pengarna det...
Men man kan köpa allt för 10K euro....det blir mycket festool för pengarna det...
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Död?
Konkurshot?
Ny kvinna?
Trädammallergi?
Ska köpa Bosch i stället?
Det bevingade uttrycket "Bra verkyg gör halva jobbet, köp dubbla uppsättningar" verkade inte fungera.
Givetvis bara spekulationer.
Protte
Konkurshot?
Ny kvinna?
Trädammallergi?
Ska köpa Bosch i stället?
Det bevingade uttrycket "Bra verkyg gör halva jobbet, köp dubbla uppsättningar" verkade inte fungera.
Givetvis bara spekulationer.
Protte
Funderade lite i de banorna också. Men min plan faller lite på att jag förmodligen bara hade sålt sysporten och kanske 1 TS55a på blocket - hade nog varit svårt att skiljas från restenmattiasp skrev:
Jag har en ny plan - ett PM med denna tråd till cheesus, och sen när han kör förbi Skåne på väg upp motor Dalarna med prylarna så bjuder jag honom på kaffe och köper MFS, lite frässtål och andra godbitar billigt av honom
Redigerat:
Jovisst. Jag tänkte mer på omfattningen av hans Festoolinköp.mattiasp skrev:
Edit; Ja, pendelhuvsågen åkte med i paketet. Det kommer jag kanske ångra den dagen då min Hitachi ger upp...
Näe.. tröttnade på den. Nu är jag bara läskig.Mikael_L skrev:
Redigerat av moderator:
Hehe vill ha!!
Ngn som har en uppfattning om marknadsvärde? en hundring låter ju inte avskräckande direkt men däremot det där med tyskan för pruta vill maN ju göra
Ngn som har en uppfattning om marknadsvärde? en hundring låter ju inte avskräckande direkt men däremot det där med tyskan för pruta vill maN ju göra
Produkter som diskuteras: "avskräckande"
Avskräckare Mus&Råtta MR50 Battery
Batteridriven musavskräckare
549 kr inkl moms
Läs mer
Tror det blir svårt att spela lite halvintresserad och försöka pruta när man säger att man kör ner från Sverige för att hämta...=)Tossegubbe skrev:
Det ser ut som en trevlig liten samling det där, hade ju varit en bra start om man vill gå ner sig i "träsket". Tyvärr tror jag min kära flickvän hade mördat mig om jag köpt den samlingen, och som död har man ju begränsad nytta av verktygen.
