är ute efter ett sådant kit men vad ska man titta efter?bosch?makita?hitachi?någon
som har någon positiv erfarenhet?Ska man handla i sverige eller bestlla från england och
i sånt fall vars ifrån?Tacksam för åsikter....
/
M
:D

Jag tycker att svaret på denna fråga brukar vara Makita eller Bosch, men känn först på dem. England brukar vara konkurrenskraftiga, men Tyskland har seglat upp som en kandidat efter momshöjningen.

jo det kittet såg ju ut att vara i stil med vad jag vill ha. hur stor schuck har
borr-skruvdragaren?Såg prisvärt ut jämfört med england iaf....någon som
provat det kittet?:)

såg rikigt fint ut....men är frakten dyr?och på det åker man väl på moms med eller??:)(hur stor är momsen?)

Inge mums (moms) eller tull från EU. :)
Frakten får nog anses ok från UK.

Använder som många andra makita 10.8V settet flitigt! Både inne och i garaget och det är ju dessa som kommer fram i minst 90% av fallen och mina LXT 18V avundas de små smidig rackarna : )

Köper man/vi varor i EU betalas moms i det landet man handlar i.
Köper man enstaka varor kan det löna sig hos Axminster där frakten är 13 pund när man tex köper en handmaskin.

/Mattias

räknade lite på makita kittet som det länkades till högre upp och då skiljer det ju "bara"
200:- jämfört med att handla det här hemma(jmf axminister)?
/
M

Färg och vilka extra saker du får med i 303 får du lampa och hölster i 204 enbart maskiner

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.