Status
Inte öppen för fler kommentarer.
V.3, 2011.

Fick mail av Nicklas, Tunsta Bygg, att han emottagit vårt bestridande.

Jag uppmanade honom att kolla igenom samtliga transport/maskinsedlar och krossedlar. Då jag vet och kan bevisa att dessa inte stämmer helt. Jag har bevis i form av foton.
och en bild ljuger ju aldrig säger man.

Undrar hur dom kan vara så in i helvete dumma att dom försöker sig på en blåsning då jag har bevis emot dem.

Lagergren bör nog fundera igenom vad han håller på med. Åklagarmyndigheten i Falun ser detta som bedrägeri och vart intresserade och tyckte jag skulle anmäla, dock talade jag inte om vem eller vilka som var inblandade. Inte ännu i alla fall...

Bolagsjuristen på firman jag jobbar på anser att jag inte skall betala, en enhetschef tycker samma sak, liksom min kvalitetsansvarige. Som inte fått några indikationer på att det skulle krävas massa extra fyllnadsmassor. Inte över 200% i alla fall!!

Fick en rolig fråga från Västkustvillan, vill du ha panel på hela husets utsida? Ehh.... ja, vad svarar man utan att vara ironisk eller antyda att dom är dumma i hela huvudet? Blev ett kort och rakt, ja, helt enkelt.

Påtalade för Falu Kommun Mät & Karta att ett rör för tomtgränsen sitter fel. =) Vilka nötter.
Först gjorde dom fel på tomtkartan på arean, sedan visste dom heller inte vilket format det var. Sen var det nåt mer vill jag minnas...

Inte mycket som fungerar känns det som just nu.

Har i alla fall upprättat kontakt med avokat, Pernilla Norberg på Fagry Juristbyrå.
Har även involverat flera personer på jobbet. Inom mark, bygg, samhällsbyggnad etc.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.