Tagg: varmvatten
Här samlar vi allt om varmvatten.
Andra taggar som innehåller ordet varmvatten är: varmvattenberedare, tappvarmvatten, varmvattensberedare, varmvattenberedare-läcker, varmvattenkrets, vvb-varmvatten-dusch-bad-energi-vatten-varmvattenb, handdukstork-varmvatten, varmvatten-med-sol, varmvattenvärmepump, varmvattencirkulation
-
F
Behöver mer varmvatten.
Hej! Läget ser ut så här: Vi har en VVB på ca 50l. Det är ju lagom till 2-3 korta snabba duschar. Men. Frugan är vill bada, såldes räcker den... -
K
Utedusch med varmvatten - el eller gasol
Hej! Jag är intresserad av att fixa varmvatten till en utedusch som står ca 20 meter från stugan och funderar på bästa sättet att värma vattnet... -
M
Nibe Fighter 310 P, inget varmvatten
Nu har min panna ballat ur igen.. hade en omgång i vintras där både värme och varmvatten lade av, hade hit folk som fixade den då. Men nu är det... -
A
BOSCH EHP LW/ IVT GREENLINE C6, inget varmvatten(behov)
Bergvärmepumpen med inbyggd varmvattenberedare, säger att det inte finns något varmvattenbehov (enligt displayen), trots att varmvattnet bara är... -
Dåligt vattentryck varmvatten
Hej, På mitt landställe i Skåne (byggt 1930) har jag märkt att vi har väldigt dåligt tryck på just varmvattnet. Både på över- och undervåning och... -
D
Solvärmt varmvatten till utekök?
Har ett utekök vid sommarstugan, eller egentligen en bit från stugan. Har dragit kallvatten dit men inser att jag gärna skulle ha varmvatten när... -
Brunt varmvatten
Hej! Varmvattnet ser brunt ut (se bild) och har varit så sedan igår. Tidigare har vi haft problem med att vattnet luktar illa och har kontaktat... -
T
Dimension vattenrör i gäststuga?
Hej. Ska dra in vatten i en gäststuga som kommer ha diskho, tvättställ och dusch. Inkommande kommer upp i golvet på WC (dusch ute). Tvättstället... -
I
Dragning av kulvert till attefall - råd
Jag ska bygga ett hus där vi ska dra två kulvertar från Huvudhus till Attefall, där vi sitter lite fast och skulle behöva råd av nån som vet. Den... -
Fråga om kall- och varmvatten i Attefallshuset
Hej. Med risk för att bli dumförklarad så ställer jag ändå frågan här i anonymitetens skydd. Köpt villa med befintligt Attefallshus. Förra ägarna...