Tagg: luft-vatten-värmepump
Här samlar vi allt om luft-vatten-värmepump.
-
L
Luft/vatten värmepump i Norrland??
Jag har försökt läsa på om alla varianter på värmesystem i hus osv, men jag känner att jag behöver lite råd eller tips. Vi är intresserade av att... -
S
varför är det inte bra med korta driftstider o få stopp ? Varför?
Jag har installerat en luft/vatten 9.5 kW vp . huset är från -47 "orginal" isolering ca 100 kvm 1,5 plan jag har numera element i källaren Idag... -
B
Ackumulatortank i litet utrymme
Vi har planer på att installera ackumulatortank i ett litet utrymme. Tanken kan inte vara större än 60x60 bottenmått. Tanken ska vara komplett dvs... -
T
Luft/vatten-värmepump i Tyskland
Hej, jag ska bygga hus in Tyskland. Har faatt ett anbud paa 22,000(!!) för Vailant luft/vatten-värmepump. I priset ingaar 7,600 för golvvärme...