Tagg: biltema
Här samlar vi allt om biltema.
Andra taggar som innehåller ordet biltema är: biltema-epoxy, biltema-suger-hårt, vedklyv-biltema, biltema-svets, loncin-inmatningsskruv-biltema-snöslunga-fläkt, biltema-rm1000, biltema-spottar, led-lampa-koppling-jord-säkring-biltema, bandsåg-biltema-duab, biltema-websida
-
T
Hörselskydd från Biltema
I normala fall så brukar jag inte köpa ”dyrare” saker på biltema. Bara saker som ska användas till ett projekt och sen gå sönder typ. Men idag... -
M
Måla garagegolv med biltema färg?
Tja. Vill snygga till garaget. Tänkte använda biltema färg. Har inte golvvärme/värme alls i garaget. Kommer jag och få problem med färgen när det... -
D
Biltemas grästrimmer
Jag funderar på att skaffa en batteridriven grästrimmer. Då tittade jag på biltemas X18 serie. Jag hittar inga omdömen på den grästrimmern. Den är... -
Kommer jag bli besviken på biltemas motorsåg?
Jag förstår såklart att det inte är någon superkvalitet men jag har ett enormt begränsat behov av en motorsåg så jag tror att något enkelt skulle... -
Uppsamlare Jula/Biltema funktion?
Hej, köpte Biltemas uppsamlare till åkgräsklippare, tror den är exakt lika som Julas. Efter en hel dags monterande efter en urusel beskrivning är... -
K
Biltema bensindriven vertikalskärare/mossrivare
Klurar på att köpa en vertikalskärare/mossrivare. Har väldigt mycket mossa. Tänkte först en som går på el. Men när man läser på nätet om olika... -
V
Målartvätt Jotun vs Biltema
Hej ! Jag ska måla om huset. Idag har vi en oljefärg och ska byta till akrylat. Självklart behöver vi tvätta huset. På Colorama rekommenderade... -
Byggahus bilvårdstråd
Våren och begynnande sommarvärme bjuder in till bilvård, både ut och invändig. Dela med er av era bästa tips och bilkem, vad har fungerat bra och... -
D
Är Biltemas Bandsåg BS 1830 en bra såg
Är det värd att köpa https://www.biltema.se/verktyg/elverktyg/elsagar/stationara-sagar/bandsag-bs-1830-2000037075 Det är en bra pris men funka... -
Biltemas plastprimer & klarlack med annat fabrikat på sprayfärg?
Hej! Jag ber först och främst om ursäkt om denna fråga hamnade på helt fel forum från första början men jag vet inte var annars jag ska skriva...