Tagg: automower
Här samlar vi allt om automower.
Andra taggar som innehåller ordet automower är: automower330x, automower230acx, automower305, automower220, automower310, automower220ac, automower420, automower450x, automowerconnect, automower-308
-
Q
Hjälp mig välja rätt robot efter storlek på tomt. 310 eller 315?
Hej Nu har det äntligen blivit dags att beställa en robotgräsklippare. Jag har bestämt mig för att jag vill ha en Husqvarna Automower. Men... -
M
Secondary Area
Tänker installera en "Secondary Area" för min AutoMower. Ska man dra area A och B som en stor slinga med passage, eller räcker det med att koppla... -
R
”Ingen slingsignal” Ny Automower 315 Mark II
Hej! Har en helt ny och nyinstallerad Automower 315 mark II. Den säger nu sedan installation ”Ingen slingsignal” på display efter att den laddat... -
F
Automower 305 ingen slingsignal
Har nyligen fått problem med lite motsägelsefulla symptom. Klipparen börjar bli lite till åren, 2011 års modell. För det första, basstationen... -
J
Byte/uppgradering av Automower 220ac - 2011
Hej, Jag har en Automower från 2011 som börjar bli lite sliten, nu senast gick ena hjulmotorn sönder och det har varit någon tusenlapp/år de... -
Automower 453x awd områden vs gps
Hej Har en Husqvarna Automower 435x awd då tomten är komplext. I år kom an uppdatering där klipparen skall skapa en karta över tomten AIM. Har... -
E
Automower 305 blinkar grönt, bryta strömmen återställer
Hej, jag har en 305:a med några år på nacken som ofta lägger av och lampan börjar blinka grönt i laddstationen vilket betyder brott på guide. Det... -
E
Automower vägrar följa guide hem
Dvs, tvärtemot denna tråd. :crysmile: Det lyser grönt i stationen för mig, även om jag drar ut ena gränsslingan och stoppar in guidekabeln där... -
M
Byte av laddbleck automower 305 år 14
Hej! jag har en automower 305 årsmodell 14 som har problem med laddning. Vi har bytt batteri men när maskinen dockar så laddar den ej, efter... -
E
Automower 310 - Felsökningsproblem av begränsningskabeln
Hej, Jag har problem med begränsningskabeln, som jag önskar få hjälp med/ideér kring: När det var dags att aktivera vår Automower 310 för året...