Som med allting annat när man bygger så ska det jäklas :'( Är det någon på detta forum som vet om det finns en acctank på 750l som inte har större mått än B 65xH 2,30m isolerad. Eller om man kan serie koppla 2st 300l acctankar utan att det ska kosta en miljard. Ja ja lite överdrivet ::) men jag tycker att det ska inte kosta 20,000kr för 2 st 300l acctankar. Nån som har ett bra tips av leverantör, Då min leverantör inte kunde få fram en acctank inom rimlig tid. Hoppas att nån har erfarenhet och kan ge mig ett litet råd på vägen. :)

Majgårdarna
Tusen tack :-* Ska kolla priser och leveranstider med dessa två i morgon. Tack ännu en gång

Tusen tack 2an. :-* Beställde acctank från tanksvets idag. Vad skulle man göra utan detta forum. ::)

lier skrev:
Tusen tack 2an.  :-*  Beställde acctank från tanksvets idag. Vad skulle man göra utan detta forum. ::)
De va så lite.. :)

Kunde dom fixa en tank som du ville ha den o vad fick du ge för den??

2an
Jo jag beställde en med måtten 67x240= 740l isolerad med dubbla slingor 2st elpatron 3 givare mm 13700kr med moms och frakt. Jävligt billigt och bra dessutom kort leveranstid 2 veckor. Du ska ha tusen tack du e en klippa för mig. Finns inte ord för hur lättad jag e för att det här gick att lösa :)

lier skrev:
2an
Jo jag beställde en med måtten 67x240= 740l isolerad med dubbla slingor 2st elpatron 3 givare mm  13700kr med moms och frakt. Jävligt billigt och bra dessutom kort leveranstid 2 veckor. Du ska ha tusen tack du e en klippa för mig. Finns inte ord för hur lättad jag e för att det här gick att lösa :)
:o De va snabba ryck.. :)

Vad är det för isolering??

Du jag minns inte vad det hette han sa det men det var nått konstigt namn på det. Jag e tjej/ kärring eller vad man nu vill kalla mig så jag kan inte lägga allt på minnet. ;D Blev så ivrig bara av den korta leveransen och det billiga priset. Han pratade även om kamflänsade slingor och att det var det bästa.

lier skrev:
Du jag minns inte vad det hette han sa det men det var nått konstigt namn på det. Jag e tjej/ kärring eller vad man nu vill kalla mig så jag kan inte lägga allt på minnet.  ;D Blev så ivrig bara av den korta leveransen och det billiga priset. Han pratade även om kamflänsade slingor och att det var det bästa.
:) Hette det polyuretanisolering kanske?? ;)

Ja det lät bekant kanske var så det hette ::)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.