Ut genom spillröret?
 
  • Gilla
Paul-Staffanstorp
  • Laddar…

Bästa svaret

U
Har du köpt en geberit sigma så måste du ha 220 och tätskickt runt fixturen. Det är endast geberit TEK som du kan sätta i 145 vägg. Tece med safteybag behöver 170 reglar
 
  • Gilla
Rooolle och 1 till
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
A ajn82 skrev:
Ut genom spillröret?
Det kommer väl genom spolröret ut i stolen 🤔
 
Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp skrev:
Det kommer väl genom spolröret ut i stolen 🤔
Jag ringde Geberit.

Det kommer ut vid stolen och hamnar på golvet.
 
Paul-Staffanstorp
R Rooolle skrev:
Jag ringde Geberit.

Det kommer ut vid stolen och hamnar på golvet.
Nej... ring då en gång till så får du ett annat svar.😉
Kapslingen av tanken är sammankopplad med vilket jag minns spolröret.
Finns ingen annanstans det kan komma ut 🙈
 
Ni pratar om olika fixturer.
Jag har geberit fixturen @Paul-Staffanstorp pratar om.
Skulle cisternen börja läka eller överfylla så rinner det ut i toaskålen.
Det finns ingen anledning att själva lådan som allt är inne i också skulle börja läka.
Ja det är väll efter 100år och det visar sig att plasten är dålig kvalitet så den blir spröd och spricker 😄

Geberit käns för övrigt säkrare än den där safteybag fixturen som rörmokaren som var hos mig avfärdade och tyckte det var bra jag inte valde den.
 
  • Gilla
  • Älska
Hemmafixaren 2.0 och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.