Hej.
Rengjorde vattenlåset i badrummet och det var så fullt med skit att man fick ut en stor klump. I klumpen fanns denna siliconkil. Så min fråga är om den ska vara i vattenlåset eller om det är något husets förra ägare lyckats spola ner(med våld antar jag). Om den ska vara där så vore det bra att veta vad en sån heter så man kan googla hur/var den ska sitta.
Tack på förhand.
Rengjorde vattenlåset i badrummet och det var så fullt med skit att man fick ut en stor klump. I klumpen fanns denna siliconkil. Så min fråga är om den ska vara i vattenlåset eller om det är något husets förra ägare lyckats spola ner(med våld antar jag). Om den ska vara där så vore det bra att veta vad en sån heter så man kan googla hur/var den ska sitta.
Tack på förhand.
Tack. Plockade isär grejerna igen och hittade piggen den skulle sitta på.
Klicka här för att svara


