Hej.
Håller på att bygga om ett badrum.
Är det godkänt kapa röret där jag ritat markering för att sedan plugga igen detta med en muff?(tror det heter så)
Röret mot toaletten med lutning mot toan så det kommer aldrig komma vatten i detta rör.
Håller på att bygga om ett badrum.
Är det godkänt kapa röret där jag ritat markering för att sedan plugga igen detta med en muff?(tror det heter så)
Röret mot toaletten med lutning mot toan så det kommer aldrig komma vatten i detta rör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Japp, brunnen ska bort . Jag har typ 3 meter bort till toaletten. Kan jag kapa och plugga så slipper jag bryta upp hela golvet så för mig hade detta varit bäst. Men det är mest om det är godkänt att göra så?R rävlyan skrev:
Klicka här för att svara