Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ok, tack. hmm avstängning är under golvet i kryputrymme, och jag kommer inte att kunna koppla bort dom gamla rören eftersom jag inte kan stänga kulventilerna, så jag får nog vänta tills rörmokaren kommer.
Bästa svaret
Rätt av Yrrol samt att har dom suttit så länge , har dom kalkat invändigt , syns på de microläckor som är på gängorna , kalkutsöndring
Försök inte att vrida och bända med dom , om du mot förmodan kan stänga så kan dom börja läcka häftigt i tätningen strax under vredet , då blir det blött och går föe det mesta inte att få tätt igen
Försök inte att vrida och bända med dom , om du mot förmodan kan stänga så kan dom börja läcka häftigt i tätningen strax under vredet , då blir det blött och går föe det mesta inte att få tätt igen
Husägare
· Sörmland
· 1 483 inlägg
Eller som för mig, bände och vred på mina gamla. Vattnet slutade rinna i kranen, den demonterades och jag gick ut i garaget snabbt. Kom tillbaka till fontän rakt upp i skåpet under tvättstället, kulan hade släppt från vredet och slagit runt av vattentrycket medans jag var ute.......
vågar inte. jag väntar...
Klicka här för att svara