B
jupp. ingen høydare.
sen vannglass blandet inn i betongen?? why???
 
Tyresö
byggare henke skrev:
jupp. ingen höydare.
sen vattenglass blandet inn i betongen?? why???

Ja, akkurat det - hvorfor? Det er som å drikke liniment i stedet for å smøre inn en øm muskel.

Så å bare blande inn noen få dråper i betongblandingen.....en snørrlos i betongblandingen gir samme effekt dvs ingen.

Har man så lite kunnskap om betong, så ......vet jeg ikke hva jeg skal ha for mening.......
 
J
byggare henke skrev:
jupp. ingen høydare.
så vannglass blandet inn i betongen?? why???
For at det fungerer?

For at det sto at man kunne gjøre så på instruksjonen på flasken var godt nok for meg.
 
B
john j det skulle du aldri få gjøre i en klasse 1 eller klasse 2 støping.
 
J
byggare henke skrev:
john j det skulle du aldri få gjøre i en klasse 1 eller klasse 2 støping.
:D

Ingen anelse om hva du snakker om, men jeg vet hva jeg leste på flasken og hva resultatet ble.
 
B
jo. og en dam er ikke så vanskelig å ha relativt vann sikker
betongstøpinger har ulike klasser,
 
Epoxy hadde jeg ikke lagt på mitt gulv iallfall, spesielt ikke i et lekerom... Min mann jobbet en kort tid med slike ledninger som ble renovert med epoxy og mange i personalet fikk plager som eksem, astma osv. og kort tid etter at han sluttet ble det rapportert i nyhetene at mange av de ledningene som ble renovert på denne måten lakk BPA og andre ubehageligheter, altså også etter de hadde herdet..!
 
Epoxy hadde jeg ikke lagt på mitt gulv i alle fall, spesielt ikke i et lekerom... Min mann arbeidet en kort stund med slike ledninger som ble renovert med epoxy og mange i personalet fikk problemer som eksem, astma etc. og rett etter at han sluttet ble det rapportert i nyhetene at mange av de ledningene som var renovert på denne måten lekket BPA og andre ubehageligheter, altså også etter at de herdet..!
 
Aning gammel tråd men gøy å se den igjen.
 
I
Villa vista skrev:
Aning gammel tråd men gøy å se den igjen.
Gammel og så har ikke jeg skrevet hva jeg vet om vattenglas i den ennå.:confused:
Jeg brukte vattenglas sammen med asbestduk til å reparere eksosanlegg med, holdt lenger enn bilene jeg hadde.
Fikk et tips om at det var bra å blande i litt vattenglas i kalk så holdt det bedre på det man kalket.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.