45.385 lest ·
39 svar
45k lest
39 svar
Vannglass-Everseal-Hva er det?
byggare henke skrev:
Ja, akkurat det - hvorfor? Det er som å drikke liniment i stedet for å smøre inn en øm muskel.
Så å bare blande inn noen få dråper i betongblandingen.....en snørrlos i betongblandingen gir samme effekt dvs ingen.
Har man så lite kunnskap om betong, så ......vet jeg ikke hva jeg skal ha for mening.......
Medlem
· västra götaland
· 68 innlegg
Epoxy hadde jeg ikke lagt på mitt gulv iallfall, spesielt ikke i et lekerom... Min mann jobbet en kort tid med slike ledninger som ble renovert med epoxy og mange i personalet fikk plager som eksem, astma osv. og kort tid etter at han sluttet ble det rapportert i nyhetene at mange av de ledningene som ble renovert på denne måten lakk BPA og andre ubehageligheter, altså også etter de hadde herdet..!
Medlem
· västra götaland
· 68 innlegg
Epoxy hadde jeg ikke lagt på mitt gulv i alle fall, spesielt ikke i et lekerom... Min mann arbeidet en kort stund med slike ledninger som ble renovert med epoxy og mange i personalet fikk problemer som eksem, astma etc. og rett etter at han sluttet ble det rapportert i nyhetene at mange av de ledningene som var renovert på denne måten lekket BPA og andre ubehageligheter, altså også etter at de herdet..!
Allvitende
· Stockholm
· 1 831 innlegg
Aning gammel tråd men gøy å se den igjen.
Gammel og så har ikke jeg skrevet hva jeg vet om vattenglas i den ennå.Villa vista skrev:
Jeg brukte vattenglas sammen med asbestduk til å reparere eksosanlegg med, holdt lenger enn bilene jeg hadde.
Fikk et tips om at det var bra å blande i litt vattenglas i kalk så holdt det bedre på det man kalket.
Klikk her for å svare