andersmc skrev:
Ja, hver og en får bli salig på sin måte. Men er den 10 000:ende spikeren like gøy som den første?
Nei, trolig ikke. Ikke når det er i tett tidsfølge i det minste. Men siden jeg stort sett sitter på kontor blir det ikke noen slike repetitive øvelser for meg. Hadde jeg spikret dagene i ende hadde jeg garantert ønsket å ha en spikerpistol også!
 
Rediger: Oi, telefonen postet selv fra lomma...
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.