Jeg opprettet tråden i utgangspunktet da jeg tenkte å skru med min skruvautomat og lurte da på hvilken type skrue som var best

Men det endte altså med at jeg dro til Biltema og kjøpte en spikerpistol (klarer spiker mellom 50-100mm), dobbelspikret doble lag gles med 75mm spiker, la ny elektrisitet og "pottor" for spotter og så på med gips. Spikerpistolen er herlig å ha ved stammebygging også, fungerer veldig bra for å være et Biltema-produkt.
