Jeg opprettet tråden i utgangspunktet da jeg tenkte å skru med min skruvautomat og lurte da på hvilken type skrue som var best :) Men det endte altså med at jeg dro til Biltema og kjøpte en spikerpistol (klarer spiker mellom 50-100mm), dobbelspikret doble lag gles med 75mm spiker, la ny elektrisitet og "pottor" for spotter og så på med gips. Spikerpistolen er herlig å ha ved stammebygging også, fungerer veldig bra for å være et Biltema-produkt. (y)
 
  • Liker
SJfunkis
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.