15 mm høres ut som det ville klare et kjernefysisk angrep
Har en nabo som har en 6 mm plate, og den virker til å bue litt, selv om ovnen nok er litt lettere enn et tonn.
Det er hensikten, det er ingen kakkelovn, det er en udetonert rakett egentlig. At tykkelsen for at nivået med parkettgulvet skal bli likt, er ikke noe jeg bryr meg om men kanskje limer jeg på en gipsplate og legger stygg klinker med lister i aluminium rundt:wow:
Burde det også ikke gå å legge inn en 15mm playwood og deretter flytspackel?
Det føles jo som at det burde bli mer stabilt enn gips, men kan det finnes noen ulempe med det? Hadde tenkt å kortla skikkelig for å være på den sikre siden.
Vil også benytte anledningen til å takke dere for deres ideer og synspunkter, det er verdsatt.
Ta bort golvspån og isoleringen under. Fyll opp med eps betong i nivå med gulvbjelkene. Flytesparkle så tykt du trenger. Kanskje kan være en løsning.
Høres jo ut som en idé, ulempen er at man ikke helt vet hvor mye arbeid det blir med å bygge en form med tanke på at jeg ikke vet hvordan gulvbjelkene ligger før jeg åpner gulvet. Men det høres helt klart interessant ut.
Høres som en idé, ulempen er at man ikke riktig vet hvor mye arbeid det blir å bygge en form med tanke på at jeg ikke vet hvordan gulvbjelkene ligger før jeg åpner gulvet. Men det høres helt klart interessant ut.
Sager du opp gulvsponet må du uansett lage en ramme rundt kanten. Kjøp hjem lekter i samme dimensjon som bjelkelaget og noen vinkler så går det smidig.