Produkten skal ha en bakliggende vindtett konstruksjon i henhold til deres beskrivelse (vindskive f.eks).
Skulle isolasjonsplaten være vindtett og inngå i den vindtette konstruksjonen, plasseres dryppbeslag bak den vindtette konstruksjonen.
Om man f.eks. monterer 100 mm tykke plater så blir det jo veldig dype overbeslag hvis de skal sitte innenfor isolasjonen og nå et antall mm utenfor vindusrammen. Typ 250 mm? Dessuten blir det en vanskelig isolert kuldebro under beslaget.
Den du! For oss som vil hjelpe til så er den interessant men tydeligvis ikke for hen bare hun kan snakke dritt om håndverkeren og hans holdning mot henne. Hadde vært gøy o høre håndverkerens side er overbevist om at deres fortellinger ikke stemmer overens🙈
Jeg har ikke ansett at det er feilaktig utført 😉 les nøyeere
Den du! For oss som vil hjelpe til så er den interessant men tydeligvis ikke for hen bare hun kan prate dritt om håndverkeren og hans holdning mot henne. Hadde vært gøy å høre håndverkerens side er overbevist om at deres historier ikke stemmer overens🙈
Om at jeg ikke har ment at det er feil utført? Hvor får du det fra?
Jeg mener bare at man ikke skal sette platen på den måten.
Har ingen anelse om det er et gammelt eller nytt bilde, ditt eller noen andres huset. Bare at det er feil montert.
Litt off topic men dette bildet synes noen ganger med teksten:
"This is the only advertisement this window installer ever needs to use.
[bilde]
Min poeng er å alltid gjøre ting til 100 % og ikke ta snarveier på noe som skal stå der i kanskje flere hundre år.
Ja helt riktig. Men nå er det ikke jeg som har byttet vindu og satt overblekk! Jeg spurte bare hvordan det skal sitte! Btw kjørte forbi et snekkers hus og hans så likt ut.