Vi gjorde litt mer avansert når vi byttet fra lastpall til ordentlig inngangstrapp.
Godt å ha et sted å sette posene når man skal åpne døren,
og man kan la de gjørmete uteskoene stå ute iblant:
Absolutt, har det på PC-en. Laster opp i løpet av dagen. Det jeg hadde som var til min fordel når jeg satte opp den var at bak teglfasaden satt det en metallramme på trepanelet bak. Fra metallrammen gikk det ut furu bolter gjennom teglet, så jeg gjorde hull i trerammen på entretaket og skrudde på skiver og muttere. Så kompletterte jeg med 4-5 jævlig lange og solide skruer.
Ssole_oggi skrev:
Absolutt, har det på PC-en. Laster opp i løpet av dagen. Det jeg hadde som var til min fordel når jeg satte opp den var at bak teglfasaden satt det en metallramme på trepanelet bak. Fra metallrammen gikk det ut furu bolter gjennom teglet, så jeg gjorde hull i trerammen på entretaket og skrudde på skiver og muttere. Så kompletterte jeg med 4-5 jævlig lange og solide skruer.
hei, ser virkelig bra ut det der.
Jeg er også interessert om du hadde noen flere bilder. Her tenkt akkurat det samme men noe større område bare, og komplettere med støtter et stykke ut.
Mvh Pelle
hej, ser riktigt bra ut det där.
Jag är också intresserad om du hade lite fler bilder. Här tänkt precis samma men något större yta bara, och komplettera med stöttor en bit ut.
M
PPeldah skrev:
hej, ser riktigt bra ut det där.
Jag är också intresserad om du hade lite fler bilder. Här tänkt precis samma men något större yta bara, och komplettera med stöttor en bit ut.
Mvh Pelle
Skicka mig ett Mail på svante_flood@hotmail.com så glömmer jag inte av att leta fram bilderna. Har dom på datorn.