5.817 lest ·
35 svar
6k lest
35 svar
Holder 21 mm panel for 400 mm isolasjon?
- Status
- Stengt for ytterligere svar.
Får vel legge inn min refleksjon her til TS...jeg har akkurat isolert ferdig skråtaket med 390 mm (195+195) 38 graders helling...om vi ser bort fra at det var et djevelsk arbeid med tanke på at jeg måtte gjøre det fra gangbroer over underrammene hvor vi har åpent til mønet, så spente jeg muresnor cc30 som isolasjonen kunne hvile på for ikke å falle ned...det sig bare litt, og med 21 mm panel vil du ikke ha noen problemer.
Selv skal jeg nå plastre og så sette 45x45 liggende med isolasjon for å bryte kuldebroene...
Og dette er i Halland
For dere som synes det er for mye isolasjon kan jeg bare si at isolasjon ved nybygg er billig...å legge i mer etterpå er dyrt. Så hvorfor ikke ta i litt så har man så man klarer seg... luftvarmepumpe er alt som trengs i vårt hus...for å kjøle på sommeren;-)
Selv skal jeg nå plastre og så sette 45x45 liggende med isolasjon for å bryte kuldebroene...
Og dette er i Halland