Status
Stengt for ytterligere svar.
Marlene Eskilsson skrev:
Dere må gjerne finne ut hvem som har rett og hvem som tar feil, men avstå fra personangrep!
ja, sånt er trist!
 
Hvem har rett da? :)
1N = 100g eller 10kg? (eller hvordan det nå ble resonnert tidligere i tråden).
 
Noen ganger lurer jeg på hva som er tyngre.
1 kg bly eller 1 kg dun?


Admin / mod. Vennligst lukk tråden. Takk!
 
Får vel legge inn min refleksjon her til TS...jeg har akkurat isolert ferdig skråtaket med 390 mm (195+195) 38 graders helling...om vi ser bort fra at det var et djevelsk arbeid med tanke på at jeg måtte gjøre det fra gangbroer over underrammene hvor vi har åpent til mønet, så spente jeg muresnor cc30 som isolasjonen kunne hvile på for ikke å falle ned...det sig bare litt, og med 21 mm panel vil du ikke ha noen problemer.
Selv skal jeg nå plastre og så sette 45x45 liggende med isolasjon for å bryte kuldebroene...

Og dette er i Halland:-) For dere som synes det er for mye isolasjon kan jeg bare si at isolasjon ved nybygg er billig...å legge i mer etterpå er dyrt. Så hvorfor ikke ta i litt så har man så man klarer seg... luftvarmepumpe er alt som trengs i vårt hus...for å kjøle på sommeren;-)
 
kamilenski skrev:
Av og til lurer jeg på hva som er tyngre.
1 kg bly eller 1 kg dun?


Admin / mod. Vennligst lukk tråden. Takk!
De er like tunge, vet du...
Men det gjør nok vondere å få 1 kg bly på tåa. ;)
 
:)
FredrikR skrev:
Hvem har rett da? :)
1N = 100g eller 10kg? (eller hvordan det nå ble resonnert tidligere i tråden).
Nå var jo konflikten angående om man bruker faktor 10 eller 9.82, og det kom frem mot slutten av konflikten. Nok sagt om dette.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.