4.852 lest ·
18 svar
5k lest
18 svar
Feste stang eller krok i limtredrager
Hvis du er i gang med å slakte ungtupper, så drøyer det nok ikke lenge før du står der med litt større dyr
For meg er det en del av matlagingsprosessen, som rett og slett begynner noen steg tidligere, og jeg liker å vite hvor både kjøtt og grønnsaker kommer fra, selv om det gjelder langt fra alt vi spiser.
Som min kone sier om kaniner, "de er både søte og gode å spise."
Det ser ellers ut som at marine rørbeslag til rekkverk er det mest passende, om ingen har noen andre gode tips for å sikkert feste et rør?
Som min kone sier om kaniner, "de er både søte og gode å spise."
Det ser ellers ut som at marine rørbeslag til rekkverk er det mest passende, om ingen har noen andre gode tips for å sikkert feste et rør?
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Her vrimler det av bønder som oppdretter kjøttdyr, så jeg tror ikke vi kommer til å konkurrerelinusc skrev:
Hønsene er bare en hobby, en liten utrydningstruet landrase som heter Åsbohøns.
Og vi selger noen dyr hvert år til folk som vil starte hønsehold.
Typisk vil de ha fire høner og en hane. Enkel matte sier at vi får et haneoverskudd på høsttider
F.ø. tror jeg at forslaget om "grabbräcken" for båter som blue.b skrev nok kan være det beste.
Slike ting er laget for å kunne holde en voksen person ombord, så det burde klare dine lam.
Dessuten pleier det å være korrosjonssikre ting.
Hva sier forresten de feministiske, kjønnbevisste forummedlemmene om ordet grabbräcke
Klikk her for å svare