benox skrev:
Ah, najs. Bauhaus har virkelig alt, unntatt sitt sortiment på hjemmesiden, noe som plager meg... :)
Enig. Nå har jeg et Bauhaus-hus i nærheten så jeg kan stikke innom når jeg trenger, men jeg forstår om man har langt. Nå vet jeg jo ikke hvordan du har det.

raveper skrev:
Såg att det finns färdige kits å kjøpe på bauhaus for å pynte opp etter dørkarmer.
Er det sånne der dyre portaler fra Lundbergs som de har eller noe billigere?

Han bare notere at det ikke fantes hva de kostet. Har selv ganske langt til Bauhaus så man får passe på og sjekke ut så mye som mulig.

Noen ganger når det er murede vegger, pleier jeg å pusse opp en karm. Det tar tid, men det blir pent.

Hvorfor ikke kle med gips og hjørnebeskyttelse? Billig og enkelt. Det gjorde jeg da vi fjernet noen dører til kjøkken og stue.

hek skrev:
Hvorfor ikke kle med gips og hjørnebeskytter? Billig og enkelt. Det gjorde jeg når vi fjernet noen dører til kjøkken og stue.
Det brukte jeg når jeg bygde en halvvegg i gangen, men da ble det en masse sparkling og slipestøv. Hadde jeg visst hvor mye merarbeid det hadde innebåret så hadde jeg smelt på en trebit på kortsiden.

Men jeg gjorde det kanskje ikke på riktig måte :)

jeg liker også varianten med gips og hjørnebeskyttelse, blir kjempesnyggt, og lett å sparkle når man har hjørnebeskyttelse i metall (en fin kant som man kan legge sparkelen mot)
det støver når man pusser, men ikke om man har en flex giraff med støvsuger ;)

Drar dere på lister da, eller hvordan løser dere overgangen mot vegg? Man vil jo kanskje ikke male/tapetsere om to rom på kuppet.

mener du med gipsvarianten? jeg malte hullet hvitt, og malte ut en bit på hver side i hvert rom, så det ble som en falsk list, ble kanon.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.