Veggen er ikke bærende. Jeg bor i et likt hus i samme område som ditt avhengig av luftfuktighet så henger den der veggen løst av og til til og med. Det er bare en løs vegg som er satt over en regel som er spikret i gulvet.
Da vi fjernet vår, kappet vi den ca. 20 cm ned fra taket. (Hele husets elrør ligger i den øverste delen av veggen.) Og løftet bare bort delen som sto løst mot bunnen. Vi har sjekket med snekker og naboer.
Takstolene hviler bare på ytterveggene. Flere i området har fjernet den veggen.
Legger ved et bilde av vårt kjøkken sett fra stuen når veggen er helt borte.
Du er velkommen over for å se om du vil. Bare bank på Dragonvägen 24.
Veggen er ikke bærende. Jeg bor i et likt hus i samme område som ditt avhengig av luftfuktighet så henger den der veggen løst av og til til og med. Er bare en løs vegg som er stilt over en bjelke som er spikret i gulvet.
Når vi tok bort vår, så kappet vi den ca 20 cm ned fra taket. (hele husets elektriske rør ligger i den øverste delen av veggen). Og løftet bare bort delen som sto løs mot bunnen. Vi har sjekket med snekkere og naboer.
Takstolene hviler bare på ytterveggene. Flere i området som har tatt bort den veggen.
Legger ved et bilde av vårt kjøkken sett fra stuen når veggen er helt borte.
Du er velkommen over for å se om du vil. Bare bank på Dragonvägen 24.
/Markus
[bilde]
Hei Markus,
Oi oi, så lekkert og for en forskjell.
Tusen takk for det, for en lettelse det ble plutselig. Vi har akkurat de samme planene om å gjøre, liknende kjøkkenmodell bare med en annen design .
Takk snille, hadde vært topp om jeg kunne komme forbi en dag, har du mulighet til å sende nummeret ditt via PM/ e-post: rani.giliana@gmail.com så jeg kan kontakte deg før.
Fortsatt en fin kveld.
/// Rani
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.