Byggetegning viser plassering av en bjelke hviler på en regel markert med rød pil. Detaljert snitt av veggkonstruksjon inkludert målopplysninger.
D d0nnie skrev:
Støtte kan jeg enkelt få ved å skjære opp en liten bit av dampsperren for å så sette inn i bjelken i isolasjonen.
Det tror jeg ikke skal være nødvendig. Jeg hvilte bjelken på bjelken ved den røde pilen. Den hviler igjen med en centimeter på bjelke yttervegg.

D d0nnie skrev:
Støtte kan jeg enkelt få ved å skjære opp en liten bit av dampsperren for deretter å stikke inn bjelken i isolasjonen.

Litt nysgjerrig... hvordan har det gått med badet?

L Långbro Fridhem skrev:
Litt nysgjerrig... hvordan har det gått med badet?
Joda, det er klart :) Hva synes du?

Moderne bad med frittstående badekar, servant på benk, mørke fliser på veggen og grønne håndklær. Minimalistisk interiørdesign. Moderne baderom med frittsående badekar, skråtak, speil, servant med benk, håndklær på en stige, grå vegger og hvite fliser i halvparten av rommet. Nytt, moderne baderom med hvite fliser, frittstående badekar, vask med speil, og grå vegger. Planter og dekorativt tilbehør vises også.

• Liker
TRJBerg og 1 annen
  • Laddar…
Flott! Må være deilig når det er ferdig.
Hvordan gjorde du med forsterkningen av bjelkelaget til slutt?

L Långbro Fridhem skrev:
Tjusigt! Måste vara skönt när det är färdigt.
Hur gjorde du med förstärkningen av bjälklaget tillslut?
Det ble løst så som vi skrev i tråden. Skruvlimte 45x70 på eksisterende bjelker, både oppe og nede så det ble som I bjelker i sitt snitt. Ble bra og gulvet svikter ikke det minste.

• Liker
Långbro Fridhem
  • Laddar…
Veldig fint bad. Hva slags våtromsmatte er det?

• Liker
d0nnie
  • Laddar…
E erk_s skrev:
Veldig fint bad. Hva slags våtromsmatte er det?
Det er ingen plastmatte, men microsement på gulvet.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.