Ettersom hun ikke kunne redegjøre for hvilken skrue hun hadde brukt, har hun sannsynligvis brukt feil akkurat som Biltema hevdet.
Har selv gjort feilen å skru 40m2 terrasse med biltemas brune c4klassede "trallskruv". Den er laget av veldig hardt og sprøtt stål. Det gjorde at så fort terrassen begynte å bevege seg litt, så knakk samtlige skruer. Denne skruen er ren søppel og biltemas benevning "trallskruv" skaper enorm hodepine for Svenssons som ikke er innsatt i stålsammensetning. Jeg måtte pille og skru opp samtlige skruer og bytte mot rustfritt. Denne oppgaven tok lengre tid enn å bygge selve terrassen..
Kommer aldri til å handle en eneste ting på biltema igjen, noen gang
Har selv gjort feilen å skru 40m2 terrasse med biltemas brune c4-klassede "terrasseskrue". Den er laget av veldig hardt og sprøtt stål. Det gjorde at så snart terrassen begynte å bevege seg litt, så knakk samtlige skruer. Denne skruen er rett og slett søppel og biltemas betegnelse "terrasseskrue" skaper enorm hodebry for Svenssons som ikke er innsatt i
stålsammensetning. Jeg måtte plukke og skru opp alle skruer og bytte til rustfritt. Dette tok lengre tid enn å bygge selve terrassen.
Kommer aldri til å handle en eneste ting på biltema igjen, noensinne
Ganske selvklart i mine øyne at man skal velge en rustfri terrasseskrue.
Terrassen har man jo ikke direkte innendørs.
biltemas og mange andre er ikke rustfrie hvorfor den kjøpes/selges er for meg et under.
Nei jeg er ingen skrueselger eller snekker
Har bygget 2 store terrasser med Biltemas rustfrie terrassebordskrue. Har ikke merket noen problemer i det hele tatt. Den ene er 5 år gammel, den andre 3.
Biltema selger mye som er bra, men man må ha litt følelse. Håndverktøy kan man ofte kjøpe på Biltema og også motorolje, men skruer er kanskje ikke deres sterke side. Det pleier jo å være slik at man får hva man betaler for.
Ettersom hun ikke kunne redegjøre for hvilken skrue hun hadde brukt, har hun sannsynligvis brukt feil akkurat som Biltema hevdet.
har du funnet mer info som angir dette? Hva jeg ser fra klippet antok jeg snarere at hun falt på bevisbyrden foran ARN hvor det rimeligvis er vanskelig å vise feil i produktet om man ikke selv satser penger på å få inspeksjoner gjort, ev analyser på skrue osv. Ser ikke at hun falt på at de tviler på at produktet ikke kom fra Biltema
har du funnet mer info som angir dette? Hva jeg ser fra klippet antok jeg snarere at hun falt på bevisbyrden foran ARN der det rimeligvis er vanskelig å vise feil i produktet om man ikke selv satser penger på å få besiktigelser utført, evt analyser på skruv osv. Ser ikke at hun falt på at de tviler på at produktet ikke kom fra Biltema
Siterer igjen "hun har trolig brukt feil skruv" feil lengde kanskje? Eller en helt annen skruv for innendørs bruk til og med?
Nå begynner årets trallsesong igjen og det første jeg ser på Biltemas hjemmeside er reklame for samme skriv jeg la trall med for tre år siden.
Er det noen som vet om de har produktutviklet eller om det er samme skit som tidligere?
Nå begynner årets terrassebord-sesong igjen og det første jeg ser på Biltema sin hjemmeside er reklame for samme skruer jeg la terrassebord med for tre år siden.
[bilde]
Er det noen som vet om de har produktutviklet eller om det er samme dritt som tidligere?
Samme skruer er det jo neppe, den sitter jo i din terrasse...
Så kan det like gjerne vært en dårlig batch akkurat du fikk tak i...
At man bruker den riktig og ikke skrur for hardt er jo også viktig..
Samme skrue er det jo neppe, den sitter jo i din terrasse..
Så kan det like gjerne ha vært en dårlig batch du har fått tak i..
At man bruker den riktig og ikke skrur for hardt er jo også viktig..
Er vel nesten vanskelig å skru terrassebordskrue med så lite hode i trykkimpregnert terrassebord, for mye. Den må jo klare å trekke ned i terrassebordet.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.