P
pettersviktor
4
Poäng
3
Inlägg
7 år
Medlem i
0
Startade trådar
15 okt 2019
Blev medlem
8 dagar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ppettersviktor gillade TRJBergs inlägg i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Och inkl massa pensionärer. Som jag. En tonårstjej lär förbruka 10 gånger mer vatten än jag.