4integration
2 605
Poäng
864
Medlem i
177
Startade trådar
7 sep 2003
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
4integration svarade i tråden Entrétrappa i stål och granit - planering.På väg .... -
4integration svarade i tråden Trall av bangkirai.Lyfter denna lite äldre tråd då det inte finns så mycket om bangkirai. Håller på att bygga en entretrappa som ska ha bangkirai trall... -
4integration svarade i tråden Olja Bangkirai trall för lyster och UV beständighet.Tack för svaret @Marlen Eskilsson Har varit i kontakt med flertalet färgbutiker utan att få värst bra rekommendationer. Hittade Osmo's... -
4integration gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Olja Bangkirai trall för lyster och UV beständighet.Tillverkarna verkar rekommendera en olja som penetrerar utan att bilda film, t ex Osmo Trallolja för Bankirai. -
4integration skapade tråden Olja Bangkirai trall för lyster och UV beständighet i forumet Altan & Uteplats.Tjena, Bygger en entrétrappa som ska beläggas med Bangkirai trall (Hardwood). Jag vill gärna behålla en bruna lystern, kan ev vara... -
4integration svarade i tråden Vad tycker ni om att man vill förbjuda biltvätt hemma?.Har inte läst hela tråden men för att spela in hur jag gör. Jag tvättar oftast min bruksbil i automattvätt där jag tycker OKQ8 är...
Bilder
Visa mer
4integration har laddat upp 171 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man
- Signatur
-
// Jocke
[ Har en Micasaverde Vera 3 till salu -> skicka PM ]