anders07
15 988
Poäng
8 197
Medlem i
443
Startade trådar
10 jan 2007
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
anders07 svarade i tråden Spabad WiFi kontroll, Balboa Wifi eller CMS?.Både App och Wifi modul är rätt kassa. Deras "cloud" är rena skämtet... Någon familjemedlem som knappat ihop det, antagligen... 😅 Jag... -
anders07 svarade i tråden Hyr lastbil här, lämna där?.Jo, dessvärre, det är en flytt för två personer till en trea... Sån mindre lastbil kunde gå, men jag har lastbilskort så hellre för stor... -
anders07 svarade i tråden Projekttråd, badrum med ångbastu.Jag har byggt upp ett ramverk av 50mm tjocka våtrumsskivor, såna med glasfiber ytterst och typ byggskum mellan och sen lade jag... -
anders07 svarade i tråden Herdin hårdwaxolja sämre än Osmo?.Ja, det är min uppfattning också... Dumt att jag valde den. Jag ska testa med Osmo top-oil och se om det hjälper -
anders07 svarade i tråden Frikyla, nu har jag fattat det här (tror jag)!.Jag har en enkel vrid strömbrytare nere bredvid VP'n... Den bryter till konvetorerna, magnetventil och CP -
anders07 svarade i tråden Herdin hårdwaxolja sämre än Osmo?.Det var över en vecka innan jag började använda den. Lade på ganska "tjockt" första varvet och lät den torka. Lade på ett nytt lager...
Bilder
Visa mer
anders07 har laddat upp 487 bilder.
Filmer
anders07 har laddat upp 2 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- IT Integration & Säkerhet