1 480 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Extra smileys ...
Jag och en del andra har upptäckt att det finns stöd för fler smileys på forumet än de som går att välja från verktygsfältet.
om man t.ex. skriver beer omgivet av en : på bägge sidorna så blir det

eller skriv banghead
banghead : med de två mellanslagen borttagna.)
:banghead:
Vad har ni hittat för fler smileys?
om man t.ex. skriver beer omgivet av en : på bägge sidorna så blir det
eller skriv banghead
:banghead:
Vad har ni hittat för fler smileys?
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
"Mer" är egentligen inte tänkt att synas. Enda anledningen att dom finnas med öht är för att Tapatalk lägger till fler smilies än vad forumet har stöd för som standard. Men kul att någon använder dom ändå! 
Klicka här för att svara