18 260 läst ·
31 svar
18k läst
31 svar
Cellplast
Sida 1 av 3
Köper du stora mängder så rekomenderar jag beijer. 75:-/m2 för dorotherm plus fick jag förra veckan när jag köpte 135 m2
Tänk bara på att kolla värdena på cellplasten innan du handlar! Köp inget skit!
S100 tror jag att man brukar köra med som standard. Köper du stora mängder ex som jag 150 m2 så kan du lätt få ner priset en del. Vi köpte vår cellplast på beijer för 79:-/m2 utpris är 92:- men då köpte vi även hela grundpaketet av dem. Men lite kan du nog pressa priset...
Billigaste jag hittat till dagens datum är Bewi cellplast S100 (100mm) 66:- Kvm
Är det någon som kan svara på varför vissa använder falsade cellplastmodeller? Dom man lägger omlott om varandra så att säga?
Är det någon som kan svara på varför vissa använder falsade cellplastmodeller? Dom man lägger omlott om varandra så att säga?
Snailman
Medlem
· Västra Götaland
· 5 586 inlägg
Snailman
Medlem
- Västra Götaland
- 5 586 inlägg
det jag läst är att om man har nåt ensaka lager så kör man med falsade skivor, men har man flera lager så lägger man dem omlott istället.monsterbyggare skrev: