R Robert-san01 #1 Självbyggare · Stockholm · 10 263 inlägg 31 maj 2011 08:13 Robert-san01 Självbyggare Stockholm 10 263 inlägg 31 maj 2011 08:13 #1 Kommer att få ca 4-5ton med massor 0-50 över när jag skall gräva ut för garaget i Juni. Inte så mycket men kanske är det någon i trakterna som inte behöver ett helt lastbilslass.
Kommer att få ca 4-5ton med massor 0-50 över när jag skall gräva ut för garaget i Juni. Inte så mycket men kanske är det någon i trakterna som inte behöver ett helt lastbilslass.
K kenka #2 Medlem · 70 inlägg 23 jun 2013 12:24 kenka Medlem 70 inlägg 23 jun 2013 12:24 #2 Hallå, När i Juni sker detta? Behöver en hel del massor att fylla upp min tomt med. Var håller du till och hur flyttas dessa?
Hallå, När i Juni sker detta? Behöver en hel del massor att fylla upp min tomt med. Var håller du till och hur flyttas dessa?
R Robert-san01 #3 Självbyggare · Stockholm · 10 263 inlägg 27 jul 2013 09:55 Robert-san01 Självbyggare Stockholm 10 263 inlägg 27 jul 2013 09:55 #3 Tack, men detta var aktuellt 2011.