Kommer att få ca 4-5ton med massor 0-50 över när jag skall gräva ut för garaget i Juni.

Inte så mycket men kanske är det någon i trakterna som inte behöver ett helt lastbilslass.
 
Hallå,

När i Juni sker detta? Behöver en hel del massor att fylla upp min tomt med.
Var håller du till och hur flyttas dessa?
 
Tack, men detta var aktuellt 2011. ;)
 
  • Gilla
roli och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.