O
OlaF: C:a 45 lpm skugglist som denna http://www.byggmax.se/virke/lister/taklist/taklist-skugglist-21x43mm-vit-p08621044 Vet ej var den kommer från dock. Helt ny och fortfarande paketerad. Pris = bud. /Ola
0 svar · 1,1k läst
O
OlaF: Vi har fått över drygt 6 m2 klinker från vårt badrum och hoppas att det kan få ett nytt hem. Det är 34 st 60x30 cm plattor plus några spillbitar. Det mesta i obrutna kartonger. Nypris var runt 8-900 kr/m2. Betongkänsla i utseendet men slät matt yta. Prisidé 2000 kr för hela klabbet och då kan 2 m2 svarta plattor 30x60 och litet mosaik till någon detalj medfölja.
0 svar · 3,3k läst
·
T
tobbew: Skulle kunna vara intresserad om något finns kvar.
2 svar · 3,6k läst
B
Brandten: Vad har du kvar och till vilket pris?
6 svar · 1,3k läst
·
Andreas Lundgren
Andreas Lundgren: Lite blandat överblivet material från badrumsrenovering bortskänkes. Finns lite rester från LIP foliesystem, lite folie, en oöppnad påse cement till 2 komp-folielim, lite fix, fog och lite delar till avloppsrör från Hornbach. Finns att hämta i Södra Sandby utanför Lund.
0 svar · 1,0k läst
A
Asås: Om inte annat så har ju Bauhaus den på rea till och med idag 22/10 för 1295:- inkl moms. Finns på lager i Gbg enligt hemsidan, Skåne får du kolla själv.
4 svar · 2,2k läst
V
V1K1NG: Tillbehör till Yale Doorman 1x mottagare + 2x fjärr och 4x tag ca.butikspris 2200:- jag vill ha 899:- + frakt 49:- [bild]
0 svar · 1,3k läst
·
PNO
PNO: Jag har ett treglas vikfönster modulmått 13x13 till salu. Vit, 1 luft, inga spröjs. Märke okänt, ca 10 år gammalt. Inga kända fel. Finns att hämta i Gimo, NÖ om Uppsala. Pris 1000kr Intresserad? Skicka PM.
0 svar · 962 läst
AnneFi
AnneFi: Har tre stycken Frico Thermoplus i kartong. De har inte blivit monterade dock saknas väggbeslag till en av dem och vissa små skavanker finns på en då de legat i vår källare i några år. Nypris över 3000 kr styck. 1000 kr styck eller bud. [bild]
0 svar · 1,2k läst
S
Steve Hallsten: Elpatron till Metro Therm varmvattenberedare. Kan skickas 500:- [bild]
0 svar · 1,7k läst
·
pär h
pär h: Hej du har ett pm som jag skickat dig. Pär
1 svar · 1,5k läst
·
Nyfniken
Nyfniken: Seriekopplas?!
5 svar · 1,4k läst
·
Z
zniff: Primitiv säng bortskänkes. Består av sockel/fötter i prima furu, en träskiva ovanpå, och två skummadrasser. (att ligga ovanpå varandra) ca 190 x 115 cm. Finns på Lidingö.
0 svar · 1,1k läst
SamiHus
SamiHus: Hej Om du fortfarande har kvar dem och kan tänka dig skicka dem med schenker eller posten så tar jag gärna dem. Betalar självklart frakt. Precis köpt min första kåk så jag försöker läsa så mycket jag kommer åt. Tack på förhand!
1 svar · 2,0k läst
P
Paytax: Som topic har 28st spröjspinnar liggandes om det är av intresse går med all sannolikhet att modifiera längden om man anstränger sig, medföljer fästen! Pris: Ge ett bud Mvh per 0735263996 [bild]
0 svar · 1,3k läst
·
A
Anders_Nilsson: Har en Viking 86 som jag inte kommer att använda. Komplett förutom bakelitkulan till handtaget på vedluckan. En sten spräckt men komplett. Rökspjäll spräckt med komplett. Glimmer och asklåda finns. Alla ringar till kokplattan finns. Säljes för 300 kr, hämtas i Angered, Göteborg. [bild]
0 svar · 2,3k läst
·
A
Anders_Nilsson: Komplett och fungerar med eldrör (med spjäll) och vinkel men i dåligt skick. OBS bastuutförande alltså med plats för sten på toppen men ingen kokplatta. Hämtas i Angered, Göteborg. [bild]
0 svar · 5,5k läst
·
E
Elias123: Bostitch lpf21pl ny i kartong. Lågprofilsversion som är kompaktare än standard spikpistol. Proffs spikpistol med justerbar slagkraft fram på pistolen. Växlingsbar avtryckare ( vred ) för studsavfyrning eller en spik per tryck på avtryckaren. Vikt 3,45 kg
0 svar · 1,3k läst
M
marhe: Vet inte om jag gör övertramp... då jag inte varit medlem i ett år eller gjort 25 inlägg (varit aktiv läsare i 2 år dock). Eftersom jag inte säljer något så tror jag att det är ok, annars får moderatorn ta bort inlägget. Har en massa lera som kan användas som fyllnad efter schaktning av min tomt. Gratis vid hämtning på tomten! Vid intresse skicka ett pm! Mvh Martin H
0 svar · 1,3k läst
pelpet
pelpet: Som vanligt - blocket!
3 svar · 1,7k läst
B
Bygg_daniel: VRIDFÖNSTER / ÖPPNINGSBARA Alla fönster 3-glas vitmålade, alu-beklädnad utv. Typ: SP Frostade (typ till badrum) 2st 6x6 (dm) 1000kr styck 1st 8x8 (dm) 1300kr styck Klarglas 1st 6x6 (dm) 1000kr 1st 11x13 (dm) 1800kr kontakt: Daniel Mobil: 070-389 82 74 mail: daniel.niklasnilsson@gmail.com
0 svar · 1,2k läst
J
jebe: Till spikpistol. Finska Pintos. 90:- / 1000st (går säkert frakta med då tillkommer kost för det). Finns en hel del över som bara tar plats. PM
0 svar · 1,3k läst
K
kladde: Azzaro i oljad ek från Svenska Voice. TVbänken har funktioner såsom hål i ryggen för kablar och frostade glasdörrar som släpper igenom fjärrkontrollens signaler. 2 st skåp med TVbänk är i oljad ekfaner. TVbänk mått B: 240 x D: 50 x H: 46. Nypris 11.000:- Mitt pris 5000kr 2 st skåp. mått B: 40 x D: 40 x H: 186cm Nypris 7000kr /st Mitt pris: 5000kr båda I mycket fint skick Om ni
0 svar · 3,7k läst
·
O
olofh: Lite idéer kring styckpriser 'Vindsfönster'/'gavelfönster' båda två för 4000 kr 'Källarfönster' 3500 kr stycket alt alla tre för 9000 kr Stora fönstret, 4500 kr
1 svar · 2,6k läst
·
M
Malmgren: Nja, inte mycket. Det som var CC60 sålde jag till någon här på forumet. Den smalare duken har jag en del kvar av (den är bra till lite av varje den där duken, så en del har gått åt till annat). Plastprofilerna misstänker jag har gått åt i någon förrådsstädning. Efter ett besök i förrådet kan jag konstatera att jag har ca 5 meter CC50 och 9 meter CC40 kvar. Något som är av
2 svar · 4,9k läst
Lindgrenski
Lindgrenski: • Inverterpump • Energiklass: A • Värmeeffekt: 3,35 kW • SCOP/SEER: 3,4/5,3 • Rost-/frostskyddad utedel • Frostvaktsfunktion • Fjärrkontrollsstyrd • Snabbfäste, vem som helst kan installera http://www.jula.se/luft-luftvarmepump-3-35kw-417047 Markstativ http://www.jula.se/konsol-416000 Inköpt i oktober 2013 men endast använd i en månad. Säljes p.g.a. byte till Luft/vatten. Pris:
0 svar · 1,9k läst
E
Erik Lindahl: Säljer en ontech huvudenhet med fyra slavenheter. Fjärrstyr dina lampor/element eller andra apparater via telefonen eller SMS. Varför inte kaffebryggaren? Enkel installation. Behövs endast ett sim-kort/kontantkort. Ring upp enheten eller skicka SMS till den. Få varning vid låg temperatur. Enheterna går på mobilnätet. Perfekt för sommarstugan och kunna stänga av och sätta på
0 svar · 1,4k läst
·
O
olotor: Hej Ska inom de närmsta veckorna byta ut mitt Rexoventaggregat. Blir en del prylar över som kanske kan vara intressanta; hyfsat nya fläktar, sommarinsats, m.m. Även en styrning som gör att du kan köra aggregatet utan köksfläkt. Den kostade 4-5 000 kr när den sattes in för 7-8 år sedan. Hör av dig så kan vi nog komma överens. Finns i norra Stockholm.
0 svar · 1,4k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.